اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس
سرخط خبرها

دستگیری عاملان درگیری با شهروندان در بلوار"هاشمیه" مشهد

  • کد خبر: ۲۰۲۱۳۶
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
دستگیری عاملان درگیری با شهروندان در بلوار
فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار نفر از عاملان ایجاد درگیری و راهبندان برای خودروهای عبوری شهروندان در بولوار هاشمیه این کلانشهر دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه سواری سمند و پراید برای خودروهای عبوری در بولوار هاشمیه مشهد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری شهید نجفی مشهد با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی ٢ خودرو بوده که سرنشینان آن پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها مصدوم شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان که بین ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی افزود: خودروهای این افراد توقیف شد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

در پی انتشار کلیپی چند روز قبل در فضای مجازی و گزارش درگیری چند جوان در بلوار هاشمیه مشهد پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طبق بررسیهای پلیس، این درگیری ۲۷ آذر ماه گذشته رخ داده بود و شاکی پرونده با مراجعه به کلانتری «نجفی» شکایتی مبنی بر درگیری و ایراد خسارت بر خودرو را مطرح کرده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->